محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

................

1392/1/19 10:50
نویسنده : نایسل
705 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم...

عید خوش گذشت ؟؟؟ برای من مزخرف ترین عیدی بوووددد که تا حالا داشتم ... همش خونه تنها بودم از

صبح تا شب... از امشبم دیگه شبا تنهام ...

میپرسین چرا ؟؟؟؟ چون حال مامان علیرضا خیلی بده ... نمیدونم چی بگم دلم براشون میسوزه

خواهرش عید رفت مسافرت شمال ما موندیم مامانش ...

حالام که اومده ولی بازم باید علیرضا بره حق داره مامانشه .... ولی منم خیلی تنهام خیلیییی

خلاصه علیرضام داره از غصه مامانش آب میشه ...یه ماهه من ندیدم نه ناهار بخوره نه شام همش میگه

اشتها ندارم جیگرم کباب میشه میبینمش .....

منم تو خونه تنهایی یه سریال دارم خاطرات یه خون آشام اونو نگاه میکنم

مزخرف ترین عید زندگی ام بود .....

راستی من نرفتم عمل کنم .... قرار بود برم دیگه ...ولی خوب هزینه اش زیاده ... 

  10 میلیون بیمارستان دولتی 16 میلیون خصوصی

گفتم یه راه دیگه ا م امتحان کنم  امروز عصر نوبت دکتر دارم ایشالا  درست میشه

برام دعا کنید...

دوستوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مانی محیا
19 فروردین 92 11:14
سلام عزیزم. ایشاله همه چی حل میشه. ناراحت نباش..
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
19 فروردین 92 11:20
سلام عزیز دلم الهی که خدا همه مریض ها رو شفا بده مادر شوهر شما رو هم همینطور. خوشحالم که عمل نکردی ، مطمئنا راههای بهتری هم هست. مواظب خودت باش گلم. در ضمن سریال بهتری نبود ببینی مااااااااادر
مامان بردیا
19 فروردین 92 11:27
سلام دوست عزیز پسرم تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 به نینی من رای میدین بردیا شورگشتی اینم وبلاگمونه میتونید از اونجا هم برین رای بدین http://bardia_ghelgheli_felfeli.niniweblog.com/
مامان بردیا
19 فروردین 92 11:29
توکل کن به خدا خودش همه چی و درست میکنه
مهدی کوچولو
19 فروردین 92 20:14
سال نو مبارک عزیزم غصه نخور روزای خوب زود زود از راه میرسه این روزا حسابی مراقب همسرت باش و تنهاش نزار
مامان الینا
20 فروردین 92 11:21
سلام عزیزم ،ای جانم ،چرا نمیرفتی خونه ی مامانت اینا؟اونا که از خداشون بود تو باهاشون باشی عزیزم،حالا مادرشوهری چرا مریض بشه؟ عزیزدلم میدونم داری اذیت میشی اما صبوری کن چون بهترین کاره ،همه چی درست میشه
مامان سها
20 فروردین 92 21:14
دوستان عزیز همراه سها و مامان و بابا سها جون توی جشنواره نوروز نود و دو آتلیه سها شرکت کرده و برای اینکه برنده بشه نیاز به رای شما با آی پی های متفاوت داره قبلا از لطفتون تشکر می کنیم اگه به این آدرس برین و به سها علایی امتیاز ۵ بدین http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 جشنواره تا ۱۵ اردیبهشت ادامه داره و شما می تونید تا ۱۵ اردیبهشت با آی پی های مختلف به دخمل ما رای بدین بازم یه دنیا ممنون
مامان کوروش
22 فروردین 92 1:06
واا اون ناشناسه کیه دیگه این چیه نوشته و اصلا چه ربطی به تو داشته الناز جون خوبی خودتو ناراحت نکن انشالله سال خوبی داشته باشی و مادر شوهرت رو خدا شفا بده سخته باید شوهرت رو درک کنی عزیزم اون الان فقط به همراهی و هم دلی و درک تو نیاز داره گلم انشالله حاجتت رو زودتر بگیری از خدا توکل داشته باش عزیزم و قوی باش
مامان آوينا
22 فروردین 92 8:29
سال نو مبارك از ته قلبم آرزو ميكنم تو سال جديد اوضاع همونجوري بشه كه ميخواي
مامی کوروش
22 فروردین 92 14:21
کجاهایی نایسل جون ؟ بیشتر بنویس عزیزم
مامان حسام كوچولو
22 فروردین 92 15:44
سلام انشالله كه زودتر خوب بشن تا خيال همتون راحت بشه. ما هم امسال عيد خوبي نداشتيم علتشو به وب حسام بيا بخون. امان از اين بيمارستانها كه اگر خداي نكرده يه ندار بره توش مي ميره از بي پولي.البته دور از جون شما اما در عين حال دعا كن كه هميشه سالم و سلامت باشيد.
مامان محمد و ساقی
23 فروردین 92 18:45
سلام عزیزم خوب تو هم برو پیش شوهرت.نزدیک هم باشین شاید بیشتر به هم روحیه بدیوتنوتنهایی خاطرات خون آشام رو نگاه نکن.منم تا یه جاهاییش رو دیدم.خیلی قشنگه عزیزم ایشالله همه چیز درست میشه.تو دلت پاک و صاف و سادس.پیش ما هم بیاودوست داریم